Ik kan mijn huur niet betalen, wat moet ik doen? Neem contact met ons op. Laat (huur)achterstand niet oplopen.
Als u een opstaande factuur heeft waarvan de betaaldatum is verstreken, dan is dat achterstand. Dit geldt voor niet alleen voor de huur, maar ook voor andere facturen die u van Stek ontvangt.
Wij gaan graag met u in overleg en kijken samen naar een mogelijke betalingsregeling.
Goed om te weten: Een betalingsregeling is erop gericht om de achterstand in betalen weg te werken. Daarnaast blijft u de gebruikelijke huur betalen.
U kunt zelf via Mijn Stek een betalingsregeling afsluiten. Dit kan alleen als u in de afgelopen twee jaar geen betalingsregeling gehad bij Stek en u geen lopende deurwaarderszaak of een schuldregeling heeft. U kunt alleen een regeling treffen voor de lopende maand of voorafgaande maand als de lopende maand betaald is. Voldoet u niet aan deze voorwaarden, neemt u dan contact met ons op.
Goed om te weten: Als een betalingsregeling heeft, blijft u ook de lopende huur betalen. Doet u dit niet, dan bouwt u een nieuwe betaalachterstand op. Wij stoppen in dat geval de lopende betalingsregeling.
Bij een acherstand kunt u te maken krijgen met verdere acties.