“Blijf niet met problemen zitten! Ze zijn op te lossen. Bent u niet tevreden? Laat het ons weten, zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken!”
Wij proberen onze dienstverlening hier zo goed mogelijk op af te stemmen. Toch kan het gebeuren dat u ontevreden bent over onze dienstverlening. Laat het ons weten. Komen we er samen niet uit, dan leggen we ons probleem voor aan een onafhankelijke klachtencommissie.
Als u niet tevreden ben kunt u het klachtenformulier invullen op Mijn Stek. Heeft u nog geen inloggegevens voor Mijn Stek?
> naar Mijn Stek
Heeft u geen inlog voor Mijn Stek of bent u nog geen huurder bij Stek?
Stuur een e-mail met uw klacht .
Komen we er samen niet uit, dan leggen we ons probleem voor aan een onafhankelijke klachtencommissie. Zij onderzoeken meldingen van problemen tussen u en ons. Zij brengen daarover een onafhankelijk advies uit. U kunt zelf ook een klacht indienen bij de klachtencommissie.