Doet u als leverancier of aannemer zaken met Stek? Dan wijzen wij u op de Algemene voorwaarden bij onderhoud en de algemene inkoopvoorwaarden. Wij werken volgens deze voorwaarden.
Bij onderhoudswerkzaamheden zoals Planmatig-, Dagelijks- en Mutatie onderhoud in opdracht van Stek gelden Algemene Inkoopvoorwaarden Onderhoudswerkzaamheden. Hieronder vallen alle werkzaamheden die wij via een opdrachtbrief of inkooporder aan een aannemer opdragen.
> Algemene Inkoopvoorwaarden Onderhoudswerkzaamheden
Bedrijven die advieswerk, uitvoeringswerk en/of ontwerpwerk verrichten voor Stek of diensten/goederen/zaken leveren doen dit volgens de Algemene Inkoopvoorwaarden Leveringen en Diensten van Stek.
> Algemene Inkoopvoorwaarden Leveringen en Diensten
Wij ontvangen graag de facturen in PDF-formaat (1 factuur per PDF) per e-mail via facturen@stek-wonen.nl, met toegevoegd de offerte of opdrachtbevestiging.
Factuuradres
Woonstichting Stek
Postbus 126
2160 AC Lisse
Gewenste informatie op onderhoudsfacturen
Om uw facturen sneller te kunnen behandelen, vragen wij u om op facturen voor onderhoudswerkzaamheden de volgende informatie te vermelden: