Heeft u een storing of defect en is Stek verantwoordelijk voor het onderhoud? U kunt dit op verschillende manieren doorgeven.
Wilt u weten wat de status is van een eerder ingediend reparatieverzoek?
Vul het formulier in. Wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.
Heeft u een storing of defect en is Stek verantwoordelijk voor het onderhoud? Dan kunt u uw reparatieverzoek doorgeven.
De snelste en makkelijkste weg is via indienen reparatieverzoek of Mijn Stek. Daar kunt u direct een afspraak inplannen, zodat er iemand bij u langskomt. U kunt ook bellen naar 0252 - 430 500.
Heeft u geen stroom in uw woning of slechts in een gedeelte hiervan? Soms is een stop gesprongen en kunt u deze gemakkelijk weer inschakelen. Lukt dit niet, doe dan de stekkertest.
Stekkertest
Haal alle apparaten in de woning uit het stopcontact. Dus ook de koelkast, vriezer en cv-ketel. Probeer vervolgens de stop weer omhoog te doen in de meterkast. Blijft de stop nu wel omhoog staan? Dan is er niets mis met de stroomvoorziening in de woning, maar zit er een stroomlek in uw eigen apparatuur. Door stuk voor stuk de stekker van de apparaten weer terug te plaatsen kunt u zien welk elektrisch apparaat een defect of stroomlek heeft.
Springt de stop ook naar beneden als u alle stekkers uit het stopcontact heeft gehaald? Belt u dan met Stek, wij maken een afspraak met u voor een servicemonteur. Komt een servicemonteur langs en blijkt dat de storing wel in uw apparatuur zit, dan moet u de gemaakte kosten zelf betalen.
Een liftstoring kunt u gelijk doorbellen naar de liftinstallateur. Aan de buitenkant van de lift vindt u het telefoonnummer.
Als u geen reservesleutel heeft kunt u contact opnemen met een slotenmaker of met Stek. Wij sturen een slotenmaker bij u langs. De kosten hiervan betaalt u altijd zelf. U kunt ons ook bellen buiten kantoortijd.
Heeft u buiten kantoortijden een spoedeisend reparatieverzoek?
Denk aan bijvoorbeeld een gaslek of waterschade. Dat kan niet tot de volgende werkdag wachten. Bel dan ons algemene telefoonnummer, (0252) 430 500. Na de algemene melding dat ons kantoor is gesloten, wordt u doorverbonden met de nooddienst.
Storingen en klachten over de riolering meldt u direct bij bedrijven hieronder.
Het centrale telefoonnummer van Stek voor het melden van cv-storingen is 0252-430510. U wordt automatisch doorgeschakeld naar Bonarius.
Buiten kantooruren kunt u alleen bellen als de gehele installatie is uitgevallen.
Heeft u via Stek een glasverzekering? Bel in geval van glasbreuk of glasschade u naar 0252- 430 590.
Als u geen glasverzekering heeft, zijn de kosten voor herstel van glasschade voor eigen rekening. U kunt natuurlijk ook bij Stek een glasverzekering afsluiten. Dit kunt u eenvoudig regelen via Mijn Stek.
Veel gebouwen van Stek hebben automatische deuren. Deze hebben wel eens storing. Mocht dit gebeuren kunt u een aantal dingen zelf doen om de storing te verhelpen. Bij de 'veel gestelde vragen' staat daar meer over.
Lukt het niet om zelf op te lossen? Bel dan naar Assa Abloy via 0800 – 024 7365. Zorg dat u het nummer van de deur bij de hand heeft. Dit is te vinden op de sticker van Assa Abloy die op iedere deur wordt geplakt.
U kunt de storing op verschillende manieren melden:
Noteer bij het melden van een storing de volgende gegevens
Een melding maken via de QR-code is de meest snelle manier om een storing te melden. Assa Abloy zal na de melding snel telefonisch contact zoeken met een aantal vragen en/of om een afspraak te maken.
Hieronder vind u een aantal simpele handelingen die mogelijk een storing aan de automatische deuren kunnen oplossen.