Gemakkelijk, snel en betrouwbaar uw zaken regelen wanneer het u uitkomt!
Waar kan ik Mijn Stek voor gebruiken?
Huurcontract – hier vindt u praktische informatie over uw woning zoals de huurprijs, maar u kunt ook een service abonnement of woningaanpassing aanvragen en de huur opzeggen
Regel uw geldzaken – overzicht van uw nota’s, betalingen doen en een betalingsregeling afsluiten
Mijn gegevens – bekijk uw persoonlijke gegevens
Mijn reparatieverzoeken – hier kunt u reparatieverzoeken indienen en plannen.
Mijn vragen – hier kunt u vragen stellen of opmerkingen plaatsen en telefonisch gestelde vragen met antwoorden teruglezen
Wat is het voordeel van Mijn Stek?
U bent niet meer afhankelijk van onze openingstijden. Ook van wachttijden aan de telefoon of balie heeft u geen last. U kunt gewoon zelf uw zaken regelen wanneer u wilt. Het kan allemaal 24 uur per dag, 7 dagen per week. Uw vragen worden met voorrang tijdens kantooruren beantwoord.
Wanneer u uw wachtwoord vergeten bent, kunt u een nieuw wachtwoord aanvragen. Via de knop 'wachtwoord vergeten' krijg u een link toegestuurd waarmee u een nieuw wachtwoord kunt aanmaken.