12 juni 2020

Klantportalen Mijn Stek en Mijn NWS vernieuwen

Vanaf zaterdag 13 juni 2020 is het klantportaal Mijn Stek van nu niet meer beschikbaar. Op woensdag 1 juli nemen we een vernieuwd klantportaal in gebruik.

Op de achtergrond wordt al enige tijd gewerkt aan een nieuw ICT-systeem voor de fusiecorporatie Stek/Vooruitgang/Noordwijkse WoningStichting (NWS). Met het vernieuwde klantportaal Mijn Stek kunnen alle huurders van de fusiecorporatie vanaf 1 juli veel zaken snel en gemakkelijk online regelen.

Huurder Stek moet account opnieuw activeren

Bent u huurder van Stek in Hillegom, Lisse of Teylingen en gebruikt u Mijn Stek? Dan kunt u het portaal van 13 juni tot 1 juli niet gebruiken. Heeft u vragen of verzoeken? Wij zijn telefonisch 0252 - 430 500 en via info@stek-wonen.nl gewoon bereikbaar. Rond 1 juli ontvangen de gebruikers van Mijn Stek een e-mail met verdere informatie om het vernieuwde Mijn Stek te activeren.

Huurders NWS ook naar Mijn Stek

Huurders van voormalig NWS loggen met ingang van 1 juli ook in op Mijn Stek. Zij behouden de inloggegevens die zij nu ook gebruiken. Hoewel het portaal in de nieuwe huisstijl van Stek is vormgegeven, zullen gebruikers in de werking nog veel herkennen van nu.

Meer informatie nodig?

Wij vragen gebruikers van Mijn Stek om de e-mail in de gaten te houden. U ontvangt daar alle informatie over het nieuwe portaal. Mocht u nu al dringende vragen hebben, dan kunt u telefonisch of via e-mail contact opnemen.

Heeft u kunnen vinden wat u zocht?